bisenakillisinzaten kelebekmom o yüzden hangisinin iyi hangisinin kötü olduğunu bilemiyorum.xunku bitince başka bı markaya geciveriyoz 😁
kelebekmom bisenakillisinzaten O zaman hiçbiri sıkıntı yapmamış sizde 😂iyi maşallah bende baby turco aldım pişik yaptı baya
ardensss kelebekmom prima premium care kullanıyorum çok şükür bebeğimde hiç bir zaman pişik olmadı 🥲 imkan varsa gerçekten diğer bezlerin 2-3 katı denemek amaçlo sleepy aldım anında çok kötü yaptı primayla devam 🙄
mematiii kelebekmom baby turco kullanıyorum bazen ıslak mendille 12 li veya 24 lü indirime giriyor yani ikinci ürün bir TL günleri oluyordu öyle çok stok yapmıştım.
busealmilanil kelebekmom goon 👍🏻👍🏻👍🏻 tam bir prima muadili 🤌🏻🤌🏻🤌🏻 primaya bütçe ayıramam derseniz goon öneririm
Nilosmom kelebekmom ben yine burada gördüm minnies migrosun kendi bezi çok memnunum. Prima pişik yaptı çocuğu o iyi geldi