Merhaba anneler☺️kızıma agubaby veya jenny willy kullanıyordum baya memnundum ama her yerde bulunmuyor maalesef özellikle büyük numaralar.
Baby turco aldım ama kızım pişik oldu resmen. Molfix prima iyidir eminim ama fiyatları çok yüksek. Hem sohbet olsun memnun kaldığınız bezler neler ?