Doğum sonrası döküldü benimde yanlarım açıldı falan. Sonrasında vichy markasının dercos energy şampuanını aldım kullandım iyi geldi. Gene dökülüyor tabi ama eskisi kadar değil. Üstelik dökülen saçlarım geri geldi artık hormonlsr eski haline dönüyor diyemi şampuandan mı bilmiyorum :)