Minnakordek Ee011 bütçem vardı ama almadım neden bilmiyorum ama bana çok çok pahalı geliyor gereksiz ve aşırı gibi
Dedektifgadget myarenb yerde biraz büyük parçalar olsa çekiyor musunuz turbo başlık ile bozulur diye çekmiyorum ama eşim çeker
fairly07 Ee011 ben philips 9000 serisini aldım çok memenumım. Dysondan daha uygun ve ıslağı ayrı kurusu ayrı çok memnunum.
_YanakReisinAnnesii Ee011 Philips speedpro max 7000 series yazıyor kutusunda. Kardeşime aldığımız bu,bende almak istiyorum ama bana biraz ağır gibi geldi o yüzden kararsız kaldım.
myarenb _YanakReisinAnnesii Philips XC7040/01 SpeedPro Max 25.2 V Dikey Şarjlı Süpürge tüm evi süpürünce bi tık kolum ağrıyor yalan yok ama diğerlerine göre hafif bence
Nrmnn5308 larindidems merhaba mob yaparken tozlarıda çekiyor mu yoksa sadece paspas mı yapıyor almayı düşünüyorum ama o özelliği nasıl bilmiyorum
Nrmnn5308 derya0692 merhaba mob yaparken tozlarıda çekiyor mu yoksa sadece paspas mı yapıyor almayı düşünüyorum ama o özelliği nasıl bilmiyorum