zeynep234 Ee011 ben Bosch kullanıyorum çokta memnunum arkadaşım Philips kullanıyor onlar da memnun ama sanırım seçeneğim olsaydı gene Bosch alırdım
Ciddiyet12 Ee011 Philips tabi ki de boscch da iyi ama türk Bosch ve Alman Bosch aynı değilmiş 🤦🏼♀️ aynı marka ama bizimkilerin uretiyorsa var bı sakatlık 😅
Ee011 Tugbalina dyson gereksiz pahalı bütçem olsa alır mıyım alırım tabiki ama şuan bunlardan birini alabilirim ama hangisini 🙈
Tugbalina Ee011 yeterli biraz hayatım kolaylaşsin yoksa artık en son kablolu süpürgeyi boynuma dolayacagim😅
Minnakordek Ee011 bütçem vardı ama almadım neden bilmiyorum ama bana çok çok pahalı geliyor gereksiz ve aşırı gibi
Nrmnn5308 derya0692 merhaba mob yaparken tozlarıda çekiyor mu yoksa sadece paspas mı yapıyor almayı düşünüyorum ama o özelliği nasıl bilmiyorum
_YanakReisinAnnesii myarenb hangi modeli acaba? Ağırlığı nasıl? Kardeşime aldık ama onun ki bana ağır geldi ya, bende almayı düşünüyorum da kollarım tüm evi gezmeyi kaldırır mı kararsızım 😅
Dedektifgadget myarenb yerde biraz büyük parçalar olsa çekiyor musunuz turbo başlık ile bozulur diye çekmiyorum ama eşim çeker
myarenb _YanakReisinAnnesii Philips XC7040/01 SpeedPro Max 25.2 V Dikey Şarjlı Süpürge tüm evi süpürünce bi tık kolum ağrıyor yalan yok ama diğerlerine göre hafif bence
_YanakReisinAnnesii Ee011 Philips speedpro max 7000 series yazıyor kutusunda. Kardeşime aldığımız bu,bende almak istiyorum ama bana biraz ağır gibi geldi o yüzden kararsız kaldım.
derya0692 @Ee011 2 yıl oldu filtresini dolduğunda temizleyince çekim gücü ilk günkü gibi. Her gün açıyorum nerdeyse