g_tm59 istemiyorsan kullanma, bana da illa yürüteç al baskıları çok oldu ama ben istemiyordum hem görsel olarak hoşuma gitmiyordu zaten evim küçük bide sağa sola çarpıp kazalara sebep olabilir diye., hem de gelişimi için uzmanlarda önermiyor diye, istemedim. Yürüme arkadaşı daha iyi.