ppzeynep g_tm59 Üç çocuğumda da severek kullandım. Tabii bebişlerim de seviyordu. Çok eğleniyorlardı yürümeye çalışırken. Bebeğin sırtını tam dik tutabildiği zaman kullanılmalı.
Hayris g_tm59 valla ben hiç kullanmadım doktorlar önermiyor ama keşke kullansaydım kızım çok geç yürüdü 😓
Dedektifgadget g_tm59 kullanıyorum annemlerde sadece 10 dk en fazla hiçbir şey yok henüz koltuk kenarında sıralıyor
yasminmomy g_tm59 kulandım bı sıkıntı olmadı dikkat ettiginiz sürece sıkıntı olmaz oğlum 11 aylıktı desteksız yürüdü ıkı aylık oğlum var oda 5 aylık olur olmaz koyucam 😅
zehra0508 g_tm59 bende kullanmak isdiyorum ammaki şöyle mesela bulaşik yikayacam he onda 5,10dq felan lavaboyami gidicem onda 5 dq felan oyle sorun olurmiki?yani gunde yaklasik 1 saat felann acaba bi problem yasarmiyim
hilalperihan g_tm59 doktor kullanma dedi g0nün şartlarında kullandım kızım pramatüreydi 14 aylık desteksiz yürüdü paytak paytak da değil normal yürür gibi eşik atlama vs parmak ucu basması vardı yürürken düzeldi 20 aylık oldu (2 ay erken doğdu)
ilknur_3563 Dedektifgadget ay hiç sorma 😁 3 tane arka arkaya oldu diyeyim 4.modelide büyük kızım lösemi diye istedik iliklerimiz tutmuyordu şükür atlattık 5.modelide 1 tane oğlum var kardeş istiyorum deyip durdu öyle oldu 😅
UrbanMom g_tm59 yürüme bebeğin isteğine kalıyor bence ben kullanmadım arkadaşım kullandı onun çocuğu 14 aylık benim çocuğum 13 aylık yürüdü yani bir fark olmadı.
gg3848 g_tm59 doğrudur canım herkeste olumsuz sonuç verecek diye bir durum yok tabii ama riske atmamakta fayda var ama yine de işine karışmak istemem nasıl istersen 🤗
etl g_tm59 bacak eğrili omurgada sorunlara yol açıyor ayrıca pırızler olmak üzere bir çok ev kazasına sebebiyet veriyor. Ben hiç kullanmadım yürüme arkadaşı aldım o önde ben arkasında takılıyoruz