minervadefne İlk kızımda kullandım 6 yaşında bi sorun yok şükür ama öyle hemende yürümedi yani ama günlük en fazla 10 dk falan koyuyordum sürekli değil bira. Büyüyünce de yarım saati falan geçmedim ama dediğim gibi öyle etkisi olmadı bence 1 yaşını geçmişti yürümeye başladığında
alynozds Bende kullanıyorum ama zaten çok geç aldık biz 7 aylıktı oturabiliyor emekleyebiliyor ve tutunup ayağa kalkmaya çalışıyordu bebeğim günün her saati başında aman düşmesin diye duramadığım ve sürekli düşüp ağladığı için aldık benim kanaatimce dengesini kurmasında büyük rol oynadı bebeğim şuan 10 aylık yürümek üzere koltukta tutunarak gidip geliyor birkaç kere elini bıraktı ama düşünce korktu örümceği çok sevdi benim oğlum gün içinde ben evde temizlik falan yaparken peşimde ordan oraya gidip geliyor
iremaydmr g_tm59 doktorları artık takmıyorum neye dayanarak söylüyorlar onuda anlamıyorum bende neden sorun olmadı mesela gayette sağlıklıyım bel ağrısı vs hiç bişey çekmedik zaten tüm gün koymuyoruz ki bir saat bile sürmüyor ne zararı olabilir
g_tm59 iremaydmr ya aslında çoğumuz yürüteçle büyüdük ama aşırı korkuyodum gelen yorumlardan doktorın şiddetle uzak tutun demelerindej anladığım kadarıyla kimse de sıkıntı olmamış
Oglusum26 g_tm59 İnternet’e çocuğun daha da geç yürümesine, kalça sorunlarının çıkmasına sebebiyet verebilir yazıyor benimki de 7 ye girecek ama kullanmayı düşünmüyorum.
kaldera8 g_tm59 benim eşimin ailesi de kullan dedi koymuyorum diye eleştirdiler de çabuk yurumez vs onun yerine yürüme arkadaşı aldım 10 aylık yürüdü kızım
alin11 Herkes kafasına göre birşey söyler önemli olan senin ne düşündüğün. Ben kısa süreli bir ay ama sayılı bindirdim erkek çocuğu diye fazla bırakmadım özel bölgesine baskı olmasın diye değişiklik olsun diye arada bir isim olunca koydum sonra zaten kendi ustemedi. Şu ittirlen yürüme arabası var ya ben onun yerine binen bisiklet gibi olanı aldım ilk arabam onun arkadasina tutunup adım atıyordu sizde o şekilde düşünebilirsiniz şuan arabasına biniyor yani çok işlevli oldu bizim için ✨💖g_tm59
minikannsi g_tm59 5 çok erken değil mi ya cocuk daha oturamyordur, bende çok duydum yürüteçle ilgili şeyler, anneme sordum hatta dün sordum bizde kullanmısiz şükür 3umuzdede bı şey yok bakalım doktor ne dicek ama kullanırsam da 7 de 8 de kullanrm
atam1938 g_tm59 kızım 8 aylık olduğu zaman DOKTOR tavsiyesi ile yürütmeye başladık örümcek önermedi bizde yürüteç aldık şu an 1 yaşında yürüyor
kizinaasikbiranne g_tm59 Bende kullandım ama hiçbir sorununu yaşamadık. Ne parmak üstü yürüme ne çarpık yürüme ne güçsüzlük hiçbirini görmedim evet çoook hızlanınca yürüteçte kazalar olabiliyor ama bunu da yürüteci komple kaldırarak çözdüm 😊 erken yürümedi zaten erken yürümesini de beklemiyordum çünkü kızım her şeyini çok geç yaptı 😊 çok sağlam basıyordu
arasinnannesi2704 g_tm59 kullanmak istemiyorsanız kullanmayın hiç kimse sizin çocuğunuzfan önemli değil sizin çocuğunuz siizn kararınız çocuğunuzla ilgili en iyi en doğru şeyi siz bilirsiniz size baskı yapanlar kendileri çocuk doğursun koysun yürüteçe. Ayrıca 5 aylık bebek yürüteçe koyulur mu daha çok küçük
mrvfdn g_tm59 valla benım 4 ablam kullandı bende önce oturtmam dıyodum oğlum 7 aylık ben 5. ayda alıp oturttum içine şimdi bayagı profosyonel içinde koşuyo 😀 🧿ayaga bıle kalkıyo bı yerden destek alıp çok tutmıycan içinde bide kademe ayarı çok önemlı zarar vermez öyle
MinikPandam_ g_tm59 sürekli yürütecte olması ve düşme tehlikesi sıkıntılı olabilir. Ben 9 ay 1 yaş arası kullandirdim, günde 1 saat belki aralıklarla binip evde kosturuyordu. birkaç defa düşme tehlikesi atlattık kosmasam takla atacaktı içinde ama 13. ayda yürümeye başladı bıraktık.
3247 milletsanakanalizemiolacak bende aynı şekilde gün içinde 2 defa anca koyyorum kısa süreli olarak