g_tm59 valla ben doktora sordum, neden önermiyorsunuz diye? Ev kazaları yürüteç ile çok oluyor. Bebek hızını alamıyor, çarpıyor, yürüteç devriliyor, çocuk yaralanıyor. O nedenle önermiyorum dedi. Kendince haklı, ben de bebekken yürüteçle sobaya gidip elimi yapıştırmıştım 😅 ablam da o sırada demirlere kafasını sıkıştırmış. Annem kime yetişeyim aynı anda diyor 😅😅 öyle kazalar olabiliyormuş yani. Dikkatli olmakta fayda var. Günlük az sürede, kontrollü şekilde (yanında olacak ve yalnız bırakmayacak şekilde, tuvalete giderken, temizlik yaparken vb olmayacak şekilde) kullanılabilir bence. Benim kendi görüşüm