churchil flanoz ilk 6 7 ay kadar benim kızım da öyleydi babasına veya dedesine genel olarak erkeklere hatta pek gitmek istemiyodu. Biz bir arada olduğumuz halde 😂 daha sonra alıştı ama. Şimdi de benim babam ve kendi babasına karşı sorun yok ama diğer erkeklere yine bi çekinik.
esilamom02 flanoz çok haklısın bebekler hissederler hamileyken yalnız olduğun için bebeğin anne karnında baba sesi duymamış alışmamış ondan dolayı baba az geldiği için yabancılaşıyor ve ben bebeğimin yanında ağlayayım huzursuz olayım bebeğim benim ağlamam dan huzursuzluğumdan etkileniyor o da benle ağlıyor sizi çok gördüğü için babaya gitmek istemiyor
flanoz esilamom02 her şeyi hissettiğini düşünüyorum. Yüz ifademi tarıyor sürekli gözlerimin içine bakıyor. Ben mutluysam o da mutlu. Mutlu kadın : destek gören eşi tarafından üzülmeyen kadındır bence
flanoz yagmur35yy inşallaj geçer. Sağlık olsun elbette geçecek hiçbişe kalıcı değil de minimum yara ile nası atlatırım die düşümüyorum sadece
esilamom02 flanoz evet çok doğru eşim benim yanımda desteğini mutluluğunu verdiği sürece bende öyle oluyorum ve mutluluğumuz bebeğimize de geçiyor eğer ki tartışma çıksa gerçekten bebeğim çok huzursuz oluyor sürekli ağlıyor dediğinize katılıyorum ☺️🌸
yagmur35yy flanoz uzaktan iletişimi hiç kesmedi babası uzaktan oynamaya konuşmaya devamm etti sonrası kendiliğinden gelisti
hopdedik flanoz uyudugu yere babasinin kokusunu hatirlatacak birsey bu birakabilirsiniz ,goguspedi bunun cin ideal olabilir ten kokusunu alirsa alisir belki.
uykumvaarr flanoz benim bebeğim babasını gördü ama 18.5 aylık hala sevmiyor babasını 🥲 kucağına alsa öpse sinir krizi geçirir ağlar kendini yere atar bana bakar beni kurtar diye 😂 çok zor bir durum maalesef sebebini bilmiyorum ve merak ediyorum nasıl düzelir diye bende
flanoz uykumvaarr acaba sizin de eşinize içten içe kızgınlığınız var mı, bişelere tam destek olmaması gibi ne bileyim bence bunların etkisi olsa gerek.. Annenin hissiyatları bebeğe geçiyor gibi
uykumvaarr flanoz evet hep tek başıma baktım doğdu doğalı ben de öyle düşünüyorum, ben kimi sevmesem onu ekstra sevmiyor bebeğim, özellikle eşimin ailesini 😂
keremsmom78 3 aylık bebek 4. Ay ayağına girmiş olabilir. Benim oğlumda 4 aylık olana kadar babasında durmuyordu 10dk alsın dolaşsın diyordum kafa dinleyeyim diye kıyamet kopuyordu ⅘ aydan sonra alıştı şimdi yokken bile baba baba diye geziyor evde 9,5 aylık
denizse flanoz yok canım senin bebek ya gaz sancısı yada atak dönemi bence şuan sevgi hissedemez annesini hisseder onunla sakinleşir ama.babasina henüz duygu besleyemez zamanla illaki daha çok bağlanacaktir Merak etme içini ferah tut canını sıkma ♥️🌹
uykumvaarr flanoz dinlenememek zor oluyor bazen ama işime geliyor sevmediklerime gitmesi de boşverin illaki düzelir 😄