Kızlar selam,
3 aylık bebeğim var, hamileliğim çok sıkıntılı geçti, eşim yanımda yoktu, 9 aylık hamilelğimde sadece 1,5 ay yanınimdaydı.. çoğunlukla tektim annem kayınvalideler yalnız bırakmadı ama.
İnsanın eşi ile olması ayrı.
Doğumdan sonra bebeğim 23 günlükken yine ayrıldı yurt dışında çalışıyor. Çocuğumu 2,5 aylık olana kadar annemle büyüttük. Eşimin yanına geldik 10 gündür fakat çocuğum eşimde durmuo ağlıo. Eşim salladığı zaman sakin duran çocuk ağlamaya başlıo. Akşama kadar çocukla uğraşıyorum akşamları bi yarım saat bebeği vereyim duşa falan gireyim diyorum ama mümkün değil.. Çocuk gözlerinden yaş gele gele ağlıyor babasıyla tek kalınca.
Velhasıl eşimi istemio sanırım. Sizce neden?
Çocuk benim hamilelikteki hislerimden etkilenmiş olabilir mi? Babasına içten içe öfke duyuyorum çünkü onun yüzünden yalnız kaldım skıntılar çektim die.
Bazen diyorum onunla kalmanın bi manası yok galiba çocuk baabasını sevmiyor sanırım😢😢😢