barlaskomm bende bol bol emzirmek gelsin yada gelmesin hep emzirirdim meme reddi yapiyordu ilk zamanlar bazen sağ göğsümü reddiyor bazen de solu reddederdi sürekli denedim ve sonunda tuttu simdide bırakmıyor 13 aylık tam memeci inşallah seninde düzelir cnm sabırlı ol ve emzirmeye çalış dene vazgeçme birde yediklerine dikkat et bol yeşillik, kuru dut ve bol bol su tüket faydasını görürsün