Prensesannesi424242 alyami 8 aylık ve ilk dişi olan kızım 😂 bebişinizin tüm dişleri sorunsuz çıksın inşallah 🥹🩷
kelebekmom Prensesannesi424242 Ha şimdi okudum 😅8. Ayda illet bi uyku gerilemesi var 9. Aya girince bi düzeliyo uyursunuz inşallah 🥹🤣
Prensesannesi424242 kelebekmom daha dün 8 aylık olduk karnımda da geceleri durmazdı doğdu yine geceleri durmuyor 😂 sevemedi bi uykuyu 🤦🏼♀️ oysaki anası tam bir uykucuydu 🥲
Prensesannesi424242 hilalacar2104 amin inşallah rabbim hepimizi bebeğine bağışlasın ataktı,dişti hepimizin sorunsuz geçsin inşaaalllahhhh 🩷 çok mutlu ve heyecanlıyım normal midir 😂
hilalacar2104 Prensesannesi424242 cooooooooookk normaldirr 😇 içiniz kıpır kıpır olması çok normaldir ve bunları yaşayabildiginiz için şükredin tebrik ediyorum 😇😇
serapdk Prensesannesi424242 Ahahahhaha ya beni güldürdünüz 🤣🤣 iyi bişi isteyin bari. Bizi de haberdar edin. Benim kızım da yakında çıkarır. Hazırlıklı olayım 🤣
Prensesannesi424242 serapdk bebitonun çok şükür bi ihtiyacı yok belki mama isteyebilirim ordan bari kâr edelim 😂 ama şahsi isteğimi kabul ederlerse kurutma makinası tercihim 😂😂😂
kelebekmom Prensesannesi424242 Bu bir ay deli ediyorlar ben bi afallamıştım bu ne ya diye hatta 7 buçuk ayken başladı 9. Ayın ortasında düzeldi ama yine kesintisiz uyumuyo 😬
Prensesannesi424242 kelebekmom biz hiç kesintisiz uyuyamadık 😂 gece 174738299499429 kere uyanır 😂 ama galiba 8.ay atağı da uğramadı bize uğramasında zaten istemem en zor atak oymuş sanırım 🤦🏼♀️
kelebekmom Prensesannesi424242 Uyku yönünden çok zordu eğer zaten uyumuyorsa kolay atlatırsınız 😂ama sürekli tepemde ve kucak istiyor mızmız hep
Prensesannesi424242 mematiii ayy bendeeee gelemedi bi arkadaşımla aramızda 1 hafta var bebişinin 6 dişi var 😂 kıyaslamayım dedim de benim kız dedim herhalde tembel 😂
mematiii Prensesannesi424242 ahahah ailenin nasılsa bebeğinde öyle oluyor aslında genelde.Ben sordum anneme ben 8-9 aylıkken çıkardın dedi kızımda ona yakın çıkardı.
gzplt Prensesannesi424242 Ay sanırım bizimki de patlamış çizimde öyle dokununca ufak bir çıkıntı var 😁😁😁