Prensesannesi424242 Hanımlar ilk bebeğim ve ilk dişimiz 😂 sorum şu ki diş patlamış yani eti ufacık açılmış geliyor gelmekte olan bu bize huysuzluk yapacak mı beni ne bekliyor yardımcı olabilir misiniz ☺️
Miracinannesi_ Prensesannesi424242 patlamışsa normale dönüyor 1 haftaya cikar dişi asıl sıkıntı patlayana kadar olan aşamada oluyor
mematiii Prensesannesi424242 hayırlı olsun canım ağrı olmaz patladıysa sonraki dişkeride kabardıysa onlarda olur ağrı
kelebekmom Prensesannesi424242 Zor olan kısmı atlatmışsınız ilk diş kolay çıkıyor zaten üstler korkunç tecrübe ile sabit 😂5 yılımı aldı bu hafta
alyami Prensesannesi424242 5.5 aylık 2 dişimiz var😃 birazcık huzursuzluğu vardı ama sıkıntı olmadı çok şükür 🙏
Prensesannesi424242 Miracinannesi_ geçen hafta baya mızmızdı özellikle geceleri çok şükür ateşi olmadı ama ishali vardı bi kaç gündür dişten dolayı olabilir mi
hilalacar2104 Prensesannesi424242 olabilir. Zor olan bölümü atlatmissiniz tebrikler bide dişini ilk goren hediye alır derler 😂
Prensesannesi424242 hilalacar2104 evet onu biliyorum 😂 bugün ilk annem gördü yarın da kayınvalideme haberim yokmuş gibi davranıp bide ona hediye kitlemeyi düşünüyorum 😂😂 şu diş beni baya korkutmuştu çok şükür sorunsuz atlattık gibi şimdilik 🥹
hilalacar2104 Prensesannesi424242 yani inanın kendi dişiniz bile agrisa neler cekiyorsunuzdur minicik bedenleri nasıl dayansın aglayack mizmizlancak sadece yaninda olun sevin ağrısını dindirmek için ağrı kesci surup verebilirsiniz dişleri kasinsin diye eline biseyler verebilirsiniz yapablceginiz sadce bunlar 😂 ve evet kitleyin vallahi alsınlar 😂😂
serapdk Prensesannesi424242 Ahahahhaha ya beni güldürdünüz 🤣🤣 iyi bişi isteyin bari. Bizi de haberdar edin. Benim kızım da yakında çıkarır. Hazırlıklı olayım 🤣
gzplt Ya kusura bakmayın bir fotoğrafını atabilirmisiniz bizimki de şişti ama patlayıp patlayamadığını anlayamadım 🤷♀️
aysssssss gzplt aşkım fotoğrafa gerek yok çay bardağını üstüne tut tık tık et eğer dış geliyorsa çit çit ses geliyo bizimde geçen hafta patladı bu sayede fark ettim
Prensesannesi424242 gzplt Çok belli olmuyor resimi çekene kadar akla karayı seçtim zaten hiç durmadı 😂 ama diş var yani ele falan geliyor 😂
Prensesannesi424242 mematiii şimdilik tek diş gibi görünüyor ama sanki yanındaki de beyazlamış gibi umarım onlarda böyle hafif geçer ☺️birde kızım 8 aylık dişi biraz geç çıkardı çevremde de geç çıkan diş kolay çıkar dediler😂
Prensesannesi424242 kelebekmom cidden miii 🥴 bebem zor bi bebek zaten birde buna diş eklenirse vay halime 🤦🏼♀️
mematiii Prensesannesi424242 hiçte değil kız en alttaki iki kişini sırayla çıkardı benimkide 7 ay 21 günlüktü .İnanır mısın üç buçul aylık olduğundan beri bekliyorum o dişi canıma okumuştu.😅🤭😂
kelebekmom Prensesannesi424242 Uyumamaya alışıyorsun bi müddet sonra 🤣bizim de üstten bi tane çıktı sadece ucu gözüktü şükür
Prensesannesi424242 hilalacar2104 öyle gerçekten ben 8.ay atağı sanmıştım dişe ihtimal vermiyordum ama salyası çok akıyordu önü ıslanıyordu eli devamlı ağzındaydı 🥲 inanır mısınız bugün dişi görünce oturup ağladım çok duygulandım 😂 bebemin artık dişi var hemen diş bulguru yapacağım 😂😂
gzplt Prensesannesi424242 Ay sanırım bizimki de patlamış çizimde öyle dokununca ufak bir çıkıntı var 😁😁😁
Prensesannesi424242 kelebekmom uyku artık bizden geçti 😂 ben kendisini tanımıyorum bize de pek uğramıyor zaten de geçen hafta baya bizden uzaktı 😂 şimdi ucu görününce gerisi kolay değilmi 😂
hilalacar2104 Prensesannesi424242 hahahah Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah evladınızla hayırlı sağlıklı güzel günler geçirin Allah başka dertler vermesin diş ateş atak tutak hepsi geçip gidiyor birazcık sabir fazlaca sevgi 😂🤲🏻
Prensesannesi424242 alyami 8 aylık ve ilk dişi olan kızım 😂 bebişinizin tüm dişleri sorunsuz çıksın inşallah 🥹🩷
Prensesannesi424242 mematiii ayy bendeeee gelemedi bi arkadaşımla aramızda 1 hafta var bebişinin 6 dişi var 😂 kıyaslamayım dedim de benim kız dedim herhalde tembel 😂
Prensesannesi424242 hilalacar2104 amin inşallah rabbim hepimizi bebeğine bağışlasın ataktı,dişti hepimizin sorunsuz geçsin inşaaalllahhhh 🩷 çok mutlu ve heyecanlıyım normal midir 😂