alisss_i çocuk doktorumuzla görüştük ilk gönderdiği ortopedici güvendiği bir doktordu. Bu seferde yine aynı şekilde üniversite hastanesindeki bir doktoru tavsiye etti ben bir görüş daha almak isteyince. Bir de metabolizma hastalikları da görsün dedi. Doktorumuz da düzelecegini düşünüyor fakat ben bir sıkıntı varsa geç kalmak istemiyorum