Benim kızımda içe basıyordu yani dediginiz gibi o bacak dendi. 6,7 tane ortapedi doktoruna götürdüm, kuzenim de alanında uzman ortopedi doktoru. 4, 5 yaşına kadar düzelir , 6 ayda bir takip için kontrole getirin dediler. Ben bir yasinda fark ettim , suan 28 aylik baya duzeldi. Tabi d vitaminine dikkat etmeniz gerekiyor, bol bol da güneşe çıkarın.