sfadurmaz 4 yaş kizimda var malesef dün gördüm hemen doktora götürdüm kontil şurup verdi andazol işe yaramaz dedi. popo da ve vajinada geceleri asiri kaşıntı yapıyor çocuk perişan oldu 2 gündür başından geçenler lütfen söyleyin geciyor değil mi bu illet
sfadurmaz Prens3456 ilk dozunu verdim şükür etki etti yarın diğer dozunu vereceğim. Bu süre zarfında sürekli ellerini yıkadım her tuvaletten sonra banyoda popo ve vajinasını yıkadım hergun çarşaf yastık kılıfı yıkadım sirkeli su ile kapı kolu priz ve banyo zeminini temizledim hala da yapıyorum. benim kızım kreşe doktor sınıftan bulaşmıştır diyor yani yeniden bulasmamasi için napacagiz bilmiyorum
eccn Bende de var ya neden olur bilmiyorum da bu bulaşıcı bişey mi onuda bilmiyorum popom vajinam çok kaşınıyor
Prens3456 sfadurmaz galiba benim oğluma da kreşten bulaştı ondanda bize bulaştı valla çok rahatız edici bu yaşta ilk defa başıma geldi
sfadurmaz Prens3456 bizimde ilk defa başımıza geldi ilk önce idrar yolu enfeksiyon zannettik ama kil kurdu çıktı. Kreş okul döneminde çok fazla olurmuş Allah yardımcımız olsun siz ilaç kullaniyor musunuz
sema_068 cemile161_ merhaba bebekte 3 gün 1 ölçek mi dedi size de öyle mi kullandınız? Sonra 1 hafta ara yine 3 gün
Ebruverkan1 sema_068 bize aynen bu şekilde dedi oğlum 2 yaş 3 aylık sabah ac karnina 5 ml 3 gün devam et iki hafta ara ver sonra tekrar 3 gün kullan dedi. O kadar ilaç kullanmıştım bitek bu işe yaradı çok şükür
sema_068 Ebruverkan1 inşallah bizde de yarar ya gece hep ağlayarak uyanıyor gaz ve kabızlık yapıyor bizde. Ağzının suyu akıyor. Sizde ne belirtiler var
sema_068 Ebruverkan1 ne kadar sürede etki etti. Ben bugün alacağım aç karnına olduğu için yarın sabah başlarım anca