mldzynpdv meyascan1 evet sadece rota aşısını Bi kaç gün önce yaptık ağır gelmesin diye ama yine de ağır geldi menenjit aşıları.
meyascan1 mldzynpdv rotayı 2 aylıkken yaptırdık diğeri 4 aylık olduğunda şimdi sadece menejit asi yapilacak rota biraz ateş yaptı bize o kadar
mldzynpdv meyascan1 bence siz bexero ve nimenrixi aynı gün yaptırmayın. Hatta üç aşıyı da farklı günler yaptırın. Rota aşısının bizde Bi yan etkisi olmadı zaten o ağızdan veriliyo. Ama her bebek farklı tabi