Kızım 3 ay 8 günlük bu sabah menenjit aşıları vuruldu nimenrix ve bexero aşıdan sonra calpol verdim iyiydi uyudu uyandı aşırı derecede ağlamaya başladı. Ebe huzursuzluk yapar dedi ama huzursuzluk gibi değil aşırı derecede ağlıyo sanki çok canı yanıyomuş gibi. Aşı bu kadar huzursuz eder mi bu kadar ağrı yapar mı başına gelen var mı tekrar ilaç verdim şimdi biraz sakinledi ama yine öyle ağlarsa napcam