tekrar tekrar yazma durumunda hissediyorum algı olmasıın diye istemeyen hiç emzirmez isteyen emzirir isteyen 6 ay ısteyen 2 yas her koşulda anne annedir bu kararı anne en iyi şekilde verir ve o anne gercekten cocugu için en mükemmel annedir benim gözümdede öyle 🙌🏻🙌🏻zaten annelik cok zor dahada zorlastırmaya gerek yok 🙏🙏