cemreninannesi_ ben anlamıyorum zaten 6ay da ye yeterli demiş benım dr profosör mesela 2 yıl 2,5yıl bıle olabılır dedı bagısıklıga gercekten anne sutu cok faydalı ama su sekılde soyledı yemek yemesıını etkılemıyosa tabıkı sıze katılıyorm bencede 2 yasa kadar emmesi daha iyi konusarak guzel bır sekılde zamana yayarak vazgecırmeye calısıcam ve ınanın kım ne derse desın ben gec anne oldum yasım 36 o yuzden bende kopamıyorm bır duygusal bagdan bahsediyorum hanfendı demıs emzıremeyen anneler var onlar anne degılmı vs vs boş algı bunlar kımsenın ne yaptıgı kımseyı ılgılendırmez ben kımseye laf etmem hele kı annelıge benım haddim mi yorum bıle yapmam cunku herkesın hayatı bakış acısı yaşamı hayatı o kaadar farklı ki.. bu arada umarım balarılı oluruz hayırlısıyla kolaylıklar dılıyorum bu süreçte olan arkadaşlarada sizede🙏🌱