pinar61 Merhaba anneler özel mi yaptırdınız hazır mı aldınız hiç araştırma haline girdinizmi? yaptırmak mi pahalı hazır almak mı sizce fikrinize ihtiyacim var Trendyol vs bakıyorum çatlama vs yapmış.
aliconcon pinar61 ben vivenseden aldım ama yer yatağı değil kenarı korunaklı yerden biraz yüksek bir yatak. Henüz kullanmadık ama çatlama vs de yapmadı ben memnun kaldım
BuzluKahve pinar61 Ben çok uygun fiyata yaptırmıştım, çünkü büyük ölçü istiyordum hazır yoktu. Çok uyguna yaptırdığımdan kaliteli çıkmadı tabi😅 Ama ben en fazla 5-6 yaşa kadar kullansın yeter diye aldım zaten. Sonra karyola alıp, aynı yatağı kullanacağım
Mommyhann pinar61 instagramda cok araştırdım gittim yerini gördüm o şekilde aldım bazen oglumla ben uyuyoruz yatakta ve cok rahat montesssori 6 bindi iç yatakta aldım ben oda 3 3.5 gibi bişeydi toplamda 9 9.5 geldi o civarda tam net hatırlamıyorum ama bide oraya dolapta yaptırdım kendim istediğim şekilde tasarladım çizdim ona göre yaptılar dolabı oda 7 bin ama cok sağlam gercekten istersenz instagrm adresini yazabilirim
pinar61 aliconcon öncelikle teşekkür ederim fiyat olarak ne kadar bı ücret verdiniz yatağı herşeyi içinde miydi?
aliconcon pinar61 valla alalı bi 6 ay olmuştur o zaman 10-12bin civarına almıştım. Döşek falan gelmiyor 90-190 tek kişilik yatak boyutunda iskelet ve korumalıkları geliyor sadece
pinar61 aliconcon teşekkür ederim sagolun bende bı mobilyacilara sorim diyorum tahta ustası da yapabilir.
pinar61 BuzluKahve bende o şekilde düşünüyorum 90×190 ölçülerin de istiyorum gezinip bı bakacağım.Eger uygun ise ustaya yaptırırım
pinar61 BuzluKahve teşekkür ederim yanıt için ne kadara mal oldu?ben 90×190 düşünüyorum kiradayim çünkü başka yere tasinirsam uymayabilir
gamzeci BuzluKahve fotoğraf paylaşmanız mümkün mü acaba durusunu merak ettim bizde hangi olculer de yaptiracagimiza karar veremedik kare gibi dursun istiyorum kızım dağınık yatıyor bazen enine bazen boyuna dönüyor dönemez se uyanıyor rahat rahat dönmesi gerekiyor
atesarp pinar61 160×200×90 yaptirdim hem cok uyguna geldi hemde kaliteli memnunum icinede iyi bi yatak aldim dahada ugrasmam yatak işiyle döne döne yatiyor
gamzeci atesarp fotoğraf paylaşmanız mümkün mü acaba bizde istiyoruz kendimiz yaptıralım dedik kızım enine boyuna yatıyor yer yatagi yaptik su an cok anormal yatiyor normal olculer de bir yatakta rahat edemez gibi geliyor sizinki nasıl duruyor merak ettim
atesarp pinar61 yok valla doğu görevinde mardindeyiz kirada bi 5 6 yıl buralardayiz evler büyük burda malum ondan büyük yaptirdim istanbula dönüşte de evimize uydurucaz bi sekilde bakalim tabi siz dilediginiz ölçüler de yaptirabilirsiniz ben bu ölcüyü 7 bine yaptirdim sizin ki daha da az cikacaktir
atesarp gamzeci Bebiş uyuyor umarim anlaşılabilir olmustur ben cok memnunum iyi ki büyük yaptirmisim cunku serbest yatmayi seviyor biyerlere takilinca uyaniyordu park yatakta boyle iyi oldu bu arada yaptircaksaniz sitenin ismini verebilirim incelersiniz cunku normal mobilyacilar 18 20 bin cektiler bize yerine yaptirdim 7 bine geldi