Mpb takma boşver. Kötü niyetle yazmamıştır muhtemelen. İnsanlar düşünemiyor bazen.
Ben de biraz önce okudum bebek bilgilerinde bugün bizim için aynen şöyle yazıyordu. Biz de 4 ay 9 günlüğüz bu arada. Diyor ki;
Katı gıda için engel teşkil eden dil atma refleksi bu aydan itibaren kaybolmaya başlar. Aslında emme işleminde önemli bir rolü olan bu refleks bebeğinize verdiğiniz yiyecekleri diliyle itmesine sebep olur.
Bu yüzden biraz daha sabır 🙏🏻 düzene girecek muhakkak. Ufaklık da çabucak toparlanır inşallah annesinin yaptıklarıyla🥰🙏🏻
Ben de mesela yeni yeni su vermeye başladım aynı şeyi benimki de yapıyor. O yüzden şırınga ile veriyorum. Bi dönem şırınga ile beslemişliğimiz var biberona alışmasın diye. Ama onu da unutmuş şimdi. Şırıngadan da tam içermiyor mu yoksa kendisi beğenmedi suyu o yüzden mi içmek istemiyor anlamadım bende 🙈