Mpb e Siz kendini yazmışsınız çok ac olduğunda kaşıkla beslenmek istemiyor diye. Demek ki ac çocuğa direk ek gıda vermeye çalışıyosunuz. Ben size bunun yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum hemen bu ne tepki? Öncelik mama, ek gıda tadım günde 1 2 çay kaşığı kadar ile başlıyorsunuz. Hadi kolay gelsin.