supermomi yanıma yatırıyorum, ben de yan tanıtıyorum, göğüs ile kafası aynı hizada oluyor. Öyle emiyor, bir o taraf bir bu taraf diye dönüyoruz :)) hem bel ağrısı kol ağrısı çocuğu yanlış tutma sorunu olmuyor. Çocuk da alışınca çok rahat ediyorsunuz.