inci1507 Arkadaşlar bebeğini yatarak emziren var mı oturarak emmek istemiyor iki çekiyor bırakıyor yatınca keyiflenip emiyor
elisa2705 inci1507 Yatarak emzirebilirsn bende 4 ay atagından sora baş edememistim yatarak emzirdim hep 18 aylık suan dr sormuştum bi sorun olmaz demisti olmadıda cok sükür🙏
ygtirmk inci1507 ilk aylar hep oturarak emzirdim çünkü küçük bebdk oldugu için dikkat etmek gerekiyor sonra biraz büyüdü yatarak emmeye basladı ben oturarak emir düğümde bir kaç kere uyuya kalmısım ve uyandıgımda kendimi aşırı suşladıö ya bişey olsaydı diye ama insanız sonuçta ve o dönemler ruhen ve bedenen dinlenmeye ihtiyackmız olan bi dönem asla dinlenmiyorsun bebeğim büyüyüp kendi hareket etmeye başladığında rahat ettim yatarak emdi şimdi 2 gün sonra yasına gircek yanıma yatıyor emerek uyuyor bende uyuyorum sabaha kadar emiyor canı istedikçe
sedbng Ben müsait olan her yerde yatarak emziriyorum 🤭 😀😀 bebeğim 6buçuk aylık. Doğduğundan beri bu şekilde. Hiperlaktasyondan dolayı kucakta boğuluyordu. Doktorumuz tavsiye etmişti yatarak emzirmeyi. O zamandan beri koyun koyunayız 😀😀 Çok konforlu oluyor
inci1507 sedbng evet baya konforlu o açıdan düşününce benim de sol göğsümde aynı şekilde o dönem farkettim sol göğsümü sadece yatarak emiyor bazen ayakta bile durdurmuyor yatınca memeyi alıyor
inci1507 elisa2705 Şuan 4 buçuk aylığız meme reddiyle başladı bu durum 3 aylıktı emmek istemiyordu çok yıprandım o dönem farkettim şimdi yatarak emiyor ama eşim bu çocuğun yatarak emmesi ne kadar sağlıklı deyince kafam karıştı
ilay-mom Ben cok alıştırdım aç da olsa kucakta pek emesi yok kendini geri atıyor ben öyle anlıyorum yatarak emmek istediğini 3 buçuk aylık cok keyifle emiyor, arkasına da destek için yastık koyuyorum bazen uyuduğu bile oluyor
inci1507 ilay-mom bende sırtını destekliyorum hoşuna gidiyor ellerini tutup ona sarılmam daha huzurlu uyuyor sanki bu duruma alıştırmak iyi mi bilmiyorum ama alıştı dışarda emmiyor 🥺
inci1507 ygtirmk me güzel maşallah büyütmüşsüz dışarı çıkmak istemiyorum ben çünkü dışarda sesten dolayı ve kucakta emmek zorunda kaldığı için ne kadar açta olsa emmiyor bu duruma bi çözümünüz var mı
elisa2705 inci1507 Eşiniz dr iyi bilemez sonucta takılmayın 2 yasına kdar emzirceksiniz yatarak konforlu oluyor en azından
inci1507 pasaklisinkukuli maşallah dışarda ne yaptınız peki dışarda emmiyor sesler de dikkatini çekince hiç ağzına almıyor
inci1507 Umaysmom78 evet bende bazen ayakta sallıyorum asla sallamam demiştim 4.ay atağı insana herşeyi yaptırıyor
ilay-mom inci1507 arabada emiyor ama evde kucakta daha azaldı yani sürekli yatarak emiyor hem kokumu alarak uyuyor bazen daha güvende hissediyor , komşular diyor cok zorlanırsın bir yere gidince diye de napayım birdaha bu halin göremicem ki
belismomsss24 Ben mecburen yatarak emziriyorum çünkü kolda emzirdiğimde genzine kaçıyo öksürük tutuyo emmek istemiyo. Bende reflü yatağına yatırıp yanıma uzanarak emziriyorum
ozggg Valla ben yatarak emziriyorum. Çok rahat oluyor. 4. Ay gibi emerken tıkanıyordu, yatınca süt akışı yavaşlıyor diye yatarak emzirdim. Öyle de alıştı. Diğer türlü zorlanıyorum artık 😅
Yarim_Kilo_Kiyma inci1507 Neden olmasın ki 🙄 Küçük oğlum 14. Aylık oldu sabah 6 dan sonra yanıma alıyorum 🤯emerek uyuyor yatakta genelde.