Bnm oğlum da içmiyor du biraz içip birakiyordu ayakta gezdirerek iciriyordum biraz zor oluyor ama hiç icmemesinden iyidir kilo alımı da az gibi geldi bana internette doğal içerikli Bebek bisküvisi faln alıp mamasina çok az miktarda karaçam. Sizde deneyin belki sever. Biraz da etrafa çok kulak asma şunu verme bunu verme diyenleri boşver. Kaşık mamalardan alıp verebiliriz 4. Aydan sonra toz kaşık mamalar oluyor evde alıp kendin yapabilirrsin midesini açmaya çalış zayıf kalıp kilo almamasindan iyidir.bn ilk oğlumda aman bu zararlı su zararlı dedim hep sebzeyle faln tadım yaptım kilo da almadi hala iştahsız ve çok zayıf birde etrafin konuşması aman bu nasıl zayıf demeleri insanı çok yopratiyiyor . Yavaş yavaş ver bnce bnde baslicam 2. Oğluma