esratr1 hayır pirinç unu arsenik içerir yani çocuğunuza sürekli zehir vermiş olursunuz, un çorbası da olmaz bağırsaklarını mahveder ki beyaz un çok zararlı doktor size oturun çocuğu ek gıdayla doyurun demedi tadimlara başlayın dedi başlayın ki 6-7. Aya kadar öğün otursun bebeğiniz alerjik olduğu için sebzelerle başlayın tek tek 3 gün kuralına mutlaka uyun miktarları aşmayın 1. Gün 1 çay kaşığı 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı sonra başka sebze olarak ilerleyin çünkü bebeğiniz alerjik o 4. Ay kaşık mamalarinda da alerjik gıdalar var süt ürünleri var kesinlikle uzak durun bebeğinizi en ufak bir hatanız ciddi bir şoka sokup hayatını riske atabilir bir doktorun doğru yönlendirmesi gerekiyor sizi ayrıca emmesi problemliyse bir de alerjik bebek mamaları var onlardan deneyin bu kadar üzülmeye zorlamaya gerek yok ki ben 4 ay alerji maması verdim bebelerime sütüm yetmemeye başladığı zaman ek gida çünkü hemen doyurmayacak