aysenyr çok uzun zaman olmuş bana normal gelmedi ama piskolojik olarak etkilenmiş olabilir misiniz ? Benim iki doğumum arası 16 aydı ikiside sezeryan sonuncunun üstünden 13 ay geçti çok şükür bir problemim yok iç kısım yapıştırma üst kısım dikişti dikiş aldırdım 10. Günde sonrada günlük hayatıma devam ettim