Snowglobe bi benmi böyle oldum psikolojim çok etkileniyor , ilk doğumum normaldi 2. Bu 42 hafta olmuştu doktorum suni sancı vermedi onun işine geldi bende sancıdan be doğum sonrası alttan bakmadan çok korkuyorum ondan dolayı keyfiye sezeryan oldum ömrüm böyle geçecek gibi , temizlik yapmayı iş tutmayı çok seviyorum oysaki asla eskisi gibi değilim