mom97X laktoz intölaransı olabilir şişkinlik yapar bağırsak florasına zarar verebilir her vücutta farklı bazı drlar hiç önermiyor mesela benimki öneriyor 1 yaş sonrası ver dedi ben her gün vermiyorum arada veriyorum eşime ciddi dokunuyor laktoz eve zaten laktozsuz süt alıyoruz çocuklara da öyle veriyorum