zarifhanim mom97X Bebeklerin bağırsakları sütteki proteini sindirecek kadar gelişmemiştir. Buna rağmen sürekli süt verilse, bağışıklıkta zorlama ve tahrişe sebep olur. Fayda beklerken zarar vermiş oluruz. Yormamak gerek.
lidokain mom97X ya sindirmesi zor aşkım bir de yararı yok ve kansızlık ,kabızlık veya ishal gibi bir çok zararı da oluyor. Onun yerine ver yoğurt kefir mis gibi
Aklimideliricem Aslında yasak değil ama zor sindirildiği için önerilmiyo ben oğluma 15-16 aylıktan beri veriyorum ballı süt muzlu süt felan yapıp hiç bi sıkıntısı da olmuyo seviyo yani
Hiilyuss mom97X siz yine de doktorunuza danışın her şeyin kararı iyi ben keklerde pankeklerde yediği için ekstra vermedim zaten tadını da sevmedi djdjdjjff
[silindi] lidokain Bu tür şikayet ile gitmediğim için ve günde bir bardaktan az içtiği için bir problem olmadı. Ayrıca sadece sosyal pediatri değil hematoloji ve immünoloji takipliyiz. Oradaki doktorlarda bir problem olmadığını söyledi ☺
lidokain [silindi] tamam bir bardak geçmiyorsa evet belki sorun olmaz ama her çocukta aynı tepkiyi vermeyebilir. Ya ben çok doktorla çalıştığım için biraz daha detaylı hakimim konuya
zarifhanim mom97X Evet kesinlikle. Doktorlar da sütü değil sütün fermente halini çocuklara yedirmeniz gerektiğini öneriyor. Hatta kendimiz de öyle yemeliyiz 😊
Gzzmm Sütün içinde kazein maddesi çocukların sindirim sistemini zorluyor ve gaz yapıyor o nedenle önermiyorlar özellikle inek sütünde çok fazla ayrıca kansızlığa sebep oluyor onun yerine bol bol yoğırt yedirin hem besleyici hem de tok tutar