mom-ipek
2.çocuk istemiyorum, ona göre önlemimi de alıyorum.
18 yaşından beri yoğun tempoya ve iş hayatına alıştığımı, bebekle ev hayatına geçince anladım.
Kendimi hiç 2-3 çocuklu biri olarak hayal etmedim, olursa da tek çocuklu bi anne olarak hayal ediyordum.
Hem psikolojik hem fiziken hem de ruhen anne olmak çok ağır bir sorumluluk.
Doğumdan sonra lohusalığım çok ağır geçti depresyona bile girdim diyebilirim.
Hele ki benim gibi mükemmeliyetçi, pimpirikli, kuralcı ve her şeyin dört dörtlük olmasını isteyen biri için ekstra yorucu bir süreç oldu.
Çok şükür maddi olarak yetebiliyoruz, 2-3 çocuğumuz olsa yine bakarız ama ister istemez tek çocuğa verebileceğimiz imkanlar daha fazla.
Ayrıca klişe bi cümle ama, böyle bi dünyaya çocuk getirmek artık akıl kârı değil maalesef.