mom-ipek ben de 2. çocuk istemiyorum. 5 aylık bi kızım var ve eşim dışında desteksiz yalnız bakıyorum. Psikolojik ve maddi olarak aşırı zorlanıyoruz. Hele ki 2. ye hiç yetemeyiz. Bu o çocuğa da haksızlık olur.
Bazıları “aman tek çocuk olur mu, kızın kardeşsiz mi kalsın” diye ayıplıyorlar ama bunu diyenler benim neler çektiğimi bilmiyorlar, sanki gelip yardım edeceklermiş gibi konuşuyolar. Bi tane olsun ama adam akıllı düzgünce insan gibi yetiştirelim. Sırf yapmak için çocuk yapılmaz.