Beri_34 Benim de kızıma tam 2 yaşında, yani geçtiğimiz günlerde bileğinden damar yolu açılarak anestezi verildi ve MR çekildi. Ki çok hareketli bir çocuk. Bir de damarları hiç belli olmuyor, bunu her kan vermede vs hemşireler söyler ve zorlu geçer.
MR öncesinde çok gerildim, stres yaptım, hatta anestezi muayenesinde ihtimallerin yazdığı kağıdı imzalarken vazgeçmek bile istemiştim ama korktuğum gibi olmadı çok şükür. Tabi bir beliğinden bulamayıp diğerine geçtiler ve ilk denedikleri bilek morardı. Ama buna da şükür. Dediğim gibi korktuğum kadar olmadı. Hatta daha küçük bebekler ve daha büyükler de vardı. Oraya gitmeden öncesinde ben bunu yaşayan tek bebek gibi algılamışım ki herhalde, o kadar bebek görünce şaşırmıştım.
Ayrıca en küçük bebekten başlayarak alıyorlar, tabi kilosuna göre de değerlendiriyorlar. Haberiniz olsun yani. Gittim, direkt alacaklar diye düşünmeyin. En azından bizim hastanede öyle olmuştu. Belirli açlık süreleri de var, sanırım söylemişlerdir.