4bebeli_ana agustosbocegimm1608 valla benim esim kendi çıkış yaptığı halde aldi dedigim gibi suan çıkış yaptığı yerden kendi isteğiyle ayrıldı ve aldik
Burcukumsal agustosbocegimm1608 bende doğum iznim bittikten sonra iskura gidip istifa verdim 3 ay sonra kabul oldu 8 ay aldım 1.800₺ kendim istifa ettiğim için en minimum ücreti verdiler ama benim işimi gördü
agustosbocegimm1608 Burcukumsal ben e devlet üzerinden basvurdum işkura gitmedim sonuclanması o kadar uzun sürüyomu ya
4bebeli_ana agustosbocegimm1608 bi kac gune belli olur merak etmeyin esimin de yanlış hatırlamıyorsam 1 haftayı bulmadı sonuçlanması
AEgemm agustosbocegimm1608 beni işverenim işsizlik maaşı alabileceğim şekilde çıkardı. Çocuğumun sağlık durumundan ötürü. İşsizlik maaşı alabilmem için de kodu ona göre ayarladılar. Onlar çıkardığı için de tazminat verdiler