Kızlar 23 ekimde istifamı verdim o sıralar aklımdan cıkmıs bir kaç gün önce aklıma geldi işkura issizlik maası icin basvuru yaptım yani toplamda istifadan 33 gün sonra flan basvuru yapmıs oluyorum sizce onaylanırmı bu maas internette cok arastırma yaptım kafam karıstı acıkcası