stupendouss yarenelsa O çaresizliği iyi bilirim bir sürü uyku eğitmenine yazmıştım hepsi bir asgari ücret para istiyolar ve öğrettikleri şeyler bu yazdıklarım. Dedim ki ben bunu tek başıma yapabilirim. Başladığınızda güncelleyin bizi de
Melisinannesii chandlerbing merhaba, bu uyku konusunda bende zorlanıyorum bana da destek olur musunuz?
chandlerbing Melisinannesii tabi ki elimden bir şey gelirse seve seve. Kaç aylık bebeğiniz postu doldurmayalim diye özelden yazın lütfen biliyorsanız ben bilmiyorum
Aysuuuuu Aynı durumdayız 5 ay 21 günlük su an . Gece yarım saate bir saate hatta emzirip koyduğum gıbı tekrar uyanıyor ağlıyor . Ben diş sanırım diye düşünüyorum ama 1 aydır hep böyle . Sizinde diş olabilir mi
Melisinannesii Aysuuuuu bizim diş görünüyor ama daha patlamadı. Hem atak hem diş birleşti bizde sanırım