cansusrgl ben kızımı 2 aylıkdan sonra uyandırmamaya başladım tabıkı doktoruma danışarak kılosuna göre doktor kac saat aralıgında beslemen gerektıgını soyluyo benım kızım 11 gibi yatıyodu sabah 6 kadar altıda emiyodu 10 da kalkıyodu allaha şükür kılo alımında fln sorun yasamadık hersey normal gitti kac kıloysa doktor ustune 1 saat koyup bu saat kadar beslemeye bilirsin demişti