cansusrgl Ben de öyle gissediyordum ya benimki şimdi 8,5 aylık oldu ben dikiş ağrılarımdan dolayı ve yanlış beşik seçimimden dolayı ikide bir ayağa kalk bebeği al vs çok canım yanıyor diye (canım çok tatlıdır) yanımda yatırdım ağrılarım geçince alıştırırım beşiğe dedim ama hâlâ benimle yatıyor ve gece emzirmeyi çok gerekli görüyordum o sıralar sanki olmazsa olmaz diye emzirmediğimde vicdan azabı çekiyordum ona da alıştı hâlâ gece memede uyuyor koala gibiyiz