Anka29 ben yay burcuyum. Eşim oğlak burcu. Birbirimizin zıttı karakterleriz. Ben neşe dolu, şen şakrak iken eşim ciddi, daha sessiz biri. Oğlak burcunun ne gıcık bir burç olduğunu anlatmama gerek yoktur diye düşünüyorum😁 Şükür ki uyumlu biri. Orta da bir şekilde buluşuyoruz😅