malimusavirhanim Anka29 ben koc burcuyum yükselenim de koç tüm özelliklerini de taşıyorum. Eşim de yengeç oda öyle. Zitiz yani Kızım da koç 💜
nslhnak Eşim yay gezmeyi hiç sevmez. Çok titiz düzenli, planlı biri. Ben ise Oğlak aşırı iş kolik, çok sert yapılı dışardan bakıldığında. Fazla vurdum duymaz eşimde fazla planlı. Pek anlaşamayız bu konuda
NatashaRomanoff Anka29 ben yay 🏹 eşim aslan 🦁 anlaşıyoruz şükür 🙏🏻 yalnız anketteki verilere göre kova ve yengeç bayağı var bakalım yoğunluk nasıl olacak 😀 çok merak ederim böyle istatistikleri 😁
Suphiye_mila13 🦁 ASLAN 😎 burcumun özelliklerini tamamiyle taşıyorum eşim dr Aslan bir ipte iki cambaz misali😂😂 kızımız da ikizler 🌸🥰
Anka29 Suphiye_mila13 çatışmalar oluyordur iki aslan aynı evde Aslan zor burçtur😄dediğim dedik biraz baskınlık oluyor genelde
Yasmin4 Ben oğlak eşim kova cok güzwl anlaşıyoruz kızımda yay yükseleni oğlak bilmiyorum nasıl olacak
Anka29 Yasmin4 kovalar sakin olur ben de öyleyim damarıma basılmadığı,sürece tabi😄arkadaş canlısı güvenilirdie geneli
delihatun01 Anka29 Yengeç burcuyum sonuna kadar bütün özelliklerini taşıyorum Eşimde aslan oda aynı şekilde bütün hepsini taşıyor çok zıt insanlarız 🤣 Şansıma ikizlerimin burcu da aslan 🤦🏼♀️
Deletedmom_223 delihatun01 aslan çok zor benim eşim aslan yükseleni de aslan.Oglum balık yükseleni balık bir türlü anlasamazlar🤦🏻♀️🤣
hfzhnf Anka29 eşim koç ben aslan çok ama çok uyumluyuz bir birimizi tamamliyoruz ve tam anlıyoruz tabiki bunda sadece burç özelliği diyemeyiz bence Allah herkesi farklı fitratlarda yarattı demekki ben eşimin eşimde benim fitratima uygun diyelim elhamdülillah 🤲☺️🩵
delihatun01 Deletedmom_223 Balık duygusal bir yapıya sahip aslanda bencil biraz 🤣 benim diğer oğlan balık anlaşıyor aslında azda olsa
hopdedik Anka29 burcum başak yukselen akrep 🥰 esimin ve bebegimin burcu ikizler yukselenleri akrep yorum sizin 😆😆😆
mematiii Anka29 ben oğlak eşim boğa özelliklerimizi taşıyoru ve alçalan burcunda boğa ona göre birini Bulcam dedim aldım.😂