zynpsk bende akşamları bazen iki günde bir falan mama veriyorum çok ağlıyo diye doymuyo mu şüphesi ile ama sanki zehir veriyorum çocuğa öyle psikolojiye girdim. kimseye demiyorum mama veriyorum arada diye bisey derler diye Anne sütü elbette önemli elimden geleni yapıyorum olsun diye ama yoksa yok napayım yani. Öyle de böyle de büyüyecek ama bende psikoloji kalmayacak