Benim bebegim de 1 aylık en çok bu zamanlar da uyumasi lazım ama yok uyumuyor. 4 5 saat uyanık kalıyor sonra çok kısa uyuyor oda sürekli tedirgin. Uykuya direniyor surekli gozlerini acmaya çalışıyor Gece sürekli kalkıyor. Sürekli huysuz uyumadigi zamanda hep ağlıyor. Tek sustugu yer meme. Onu da emerken hep sündürüyor. Resmen koparacak. Bazen bi ağlama krizine giriyor hiçbirşeyde susmuyor. Varlığına bin şükür ama şimdiden çok yoruldum