Ben de tam bu haftalarda aynı sorunu yaşadım hep aç sanıyordum sürekli zorla emzirdim daha kötü oldu gaz sorunu başladı. Relaktaz ve forbiome kullanıyorım gaz için bunları bi doktoruna sorarak kullanmaya başla derim ben faydasını gördüm, zaten birkaç haftaya bagırsakları büyüyüdükçe gaz sorunu kalmayacak. Benim gözlemime göre yorgunluktan böyle ağlıyor hatta benimki morarıyordu aksam yediden onbire kadar. Şöyle bir çözüm buldum; çok yormadan saat başı uyutup uyanınca (bazen 15 dk kadar kısa uyuyor) emzirip aktivite yapıp uyutuyorum bu rutin hep bir iki saat sürüyor (gaz alma uykuya dalma derken) dinlenip beslenmiş oluyo çok bagırmıyo gece, eğer uykusunu alamadıysa gündüz gece uykusuna dalması zor oluyor bagırıp duruyor. Bagırınca önce sakinleştiriyorum (sakinleştirirken pes etme artık nasıl sakinleşiyorsa bazen ninniyle bazen evi gezdirerek bazen masaj yaparak onbes yirmi dk dürdüğü oluyo) uyutuyorum biraz dalmaya başlayınca emziriyorum sonra kendisi dalıyor zaten ama korkma geçiyor