Benim bebeğimde ilk 3 ay akşamları çok ğlıyordu bir türlü nedenini bulamadım ,sürekli emzirdim ama demekki kızım açmış sütüm yetmemiş .4ncü ayda mama deneyeyim dedim ağlamaları bitti kızım hep aç kalmış 3 ay boyunca 😪çişli bezi de günde 5 6 defa oluyordu ,gaz problemimiz vardı .Mamadan sonra hem gaz problemi bitti hem ağlaması .Şu an hem mama hem meme ile gidiyorum