Sevgi438 ilk atandığım sene tek başıma ev tutmuştum ailemden çok uzak doğunun ücra bi ilçesinde. (Aileme çok kızıyorum bu konuda çok yalnız bırakmışlar beni yeni yeni dank ediyor ) ilk günlerde korktum televizyon ve tüm ışıklar açık şekilde yattım zamanla alışıyor insan şimdi benim eşim de bazen gece çalışıyor hiç korkmam