Sevgi438 zamanla alışırsınız. Ben bekarken de hep tek yaşıyordum. Şimdi evlenince de kocam gün aşırı 24 saat çalışıyor. Aklınıza farklı düşünceler getirmeyin. Kapınızı pencerenizi kapalı kilitli tutun. Uyumadan bi dua okuyun çok iyi geliyor.
Televizyon sesi de bana çok iyi geliyor. Hatta bir süre sonra yalnızlığa o kadar çok alıştım ki, kocamın evde olduğu günler rahat edemiyorum. 😂Nöbetteyse ve bebişim gece uykusuna geçtiyse, çayımı kahvemi alıp Netflix açıyorum ooohhhhh değmeyin keyfime 🤗