Asafemir 4sa aralıklarla aynı şekilde bundan 20gun önce ateş halsizlikle götürdüm calpol bi ölçek yani kendı kapagıyla hatta cok degıl mı dedım hayır az verıyorsun dusmemıs dedıler 2.gıttıgımde sonra dolven o da aynı şekilde aralarında 4sa olmalı ıburamın ıcın de sadece 2gun kullanıp bıraktım cok gecmis olsun dis cikarma atesi olabilir ve suan 3gundur atesliydi dis atesi diye dusundum ates dustukten sonra kirmizi benekler belirdi gogus bolgesinde ve sirtinda boyle bir durum yasarsan korkma ayni aylarda oldugumuz icin soyleme geregi duydum 6.hastalik denen bir sey varmis 😔😔ins boyle bi durum degildir sizinki 2-3gune geciyormus ama ben cok korkmustum bilmedigim icin