Asafemir benim kızımda öyle gece 38.1 çıktı ama ilaç vermedim ıslak bez ile hep müdahale ettim 37.4 filan düşürdüm buda çok yüksek ateş sayılmıyor ateşten korkmayın deniyor vucudun savunma mekanizmasıymış fitilde calpolde vardı ama vermedim sabah ibromin zero verdim sizin gibi çok tereddütlüydüm bu ilaç için ama daha kötü olmasından korktum